Storstädning


Jag tänkte imorse att jag skulle börja städa i Vänner-pausen. Men Vänner pågick fram till kl sex på kvällen och jg kom liksom inte upp under pauserna. Så jag började städa lite sent.

Förutom att jag råkade bryta av kökskranen och inte ens packat upp dammsugaren har det varit en lyckad städkväll.



Jag tog ut ALLA hyllor och fack ur kylen och diskade (i badkaret, det här var efter kran-incidenten). Torkade alla hyllor och skåp och bytte plats på tallrikar, glas, mat och kokböcker. Katterna hjälpte till.



Sen rensade jag och torkade toaskåpet också. Fick användning av mina fina julklappskorgar!



Sen kissade jag. Och Sigge tyckte det var en jättebra ide att lägga sig och sova i mitt knä. Så jag sitter väl här en stund då.



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: katteli

HAHAHAHAHHA! Åhh duktig katt :DD:D:D:D:D

2013-12-27 @ 14:32:01
URL: http://annnelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0