Paris

Förra helgen var jag på en weekend i Paris med mina Kusadasi-kollegor Therese och Sofie, minns ni dom? (Fortsätter skriva till er som att ni är här, har nämligen fullt förtroende för att ni kommer tillbaka)

Det var hursomhelst en jättebra helg, vi hann se alla turistsaker och även chilla och bara njuta av att vara där.

Mitt första intryck när jag kom till flygplatsen var att det är en sån märklig kontrast när oväntade personer pratar franska. Som till exempel en uteliggare som satt på en bänk och plötsligt började ropa saker till säkerhetsvakten. På franska! Allså en skäggig halvfull man i trasiga kläder som pratar superfancy. Det går inte helt ihop. Väldigt fascinerande.

Samma med artister som rappar på franska. Det blir helt fel! De går runt och ser ghetto ut och pratar som om de kom från värsta överklassen.

Jag har fortfarande svårt att ta in det.

Här kommer en fail-bild från Eiffeltornet:


Haha! Helt fail. Och på bilden som togs innan sa Sophie (efter att hon tagit bilden efter jättelång stund medan vi stått stilla i obekväma poser):

- Oj jag glömde få med tornet...

Inte helt lätt det där!

Kommentarer
Postat av: ankpelle

HAHAHAHAH huuuuur kan hon glömma det+!?1+

2013-12-09 @ 17:56:05
URL: http://annnelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0