Julrim och SL


Ikväll hade vi julmys efter jobbet med bästa kollegorna, dom är så fina. Vi åt julbord tills alla var helt övermätta och drack glögg. Sen delade vi ut julklappar med rim på.

På tåget hem ville jag sova men det gick inte för det satt en tjej och pratade i mobilen om sin HÅRFÄRG i seriöst en kvart! Stackars människan hon pratade med, eller pratade med kanske är fel här.. Höll monolog för snarare. Alltså på riktigt hur länge kan man prata om sin hårfärg egentligen?!

Fortfarande aningen irriterad som ni märker, har uppenbarligen inte släppt det. Och är extra irriterad för att jag till slut bestämde mig för att byta vagn för att slippa höra, men tappade då mitt passerkort till jobbet in bakom sätet och det var typ omöjligt att få upp.

Så imorgon får nån annan öppna dörren åt mig. Jaja. Såhär mysigt hade vi det iallafall:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0