I'M BACK!!

Jag är så lycklig nu! Har försökt logga in här i en vecka, använt typ alla email-adresser jag någonsin haft och nu hittade jag äntligen in. Ahhh.

Nu jag jag iofs tokbråttom till gymmet så det här inlägget blir inte så kul men det kommer fler! Jag är bloggsugen nu!

Ni får en bild iallafall för att fira. (Hahha jag skriver ni men det lär ju knappast va nån läsare kvar, vilket innebär att jag återigen sitter och pratar med mig själv. Men det gör inget! Här kommer den.)


Igår tog jag ett hett bad, har längtat hela veckan, så galet skönt. Dock var det lite svårt att slappna av eftersom jg kände mig iakttagen...




Kommentarer
Postat av: ankpelle

Hahahahah åhhh så creep (läst alla roliga skämt högt till Paula för att hon skulle skratta lika mycket som mig (and she did))

2013-12-09 @ 17:57:08
URL: http://annnelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0