God jul!


Älskar verkligen att umgås med familjen. Och med tiden inser jag mer och mer hur få det är förunnat att ha en sån fantastisk familj som vi har. Vilket gör att tacksamheten blir allt djupare hela tiden.

Som vanligt en underbar jul. Vi skrattade, sjöng, spelade spel, åt god mat, öppnade paket, panikslog in paket, stängde fönstret under O Helga Natt innan vi kom till refrängen för att skona grannarna.

Och jag älskar att tomten fortfarande kommer till oss fast alla är vuxna!


Mina vuxenpoäng bara ramlar in för övrigt. Blev så sjukt glad för alla julklappar, bland annat en ny dammsugare, en mortel, fotbad och kattspray. Och massa mer. LÄNGTAR på riktigt efter att dammsuga! Det är kul hur önskelistor förändrar sig genom åren.

Nu ska jag sova. Och katterna ska tydligen ta ett bad. Ombytta roller?



Fast jag orkar inte sitta på handfatet och stirra på dom. Så helt ombytt blir det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0