Fail-frulle


Alltså jag känner att jag måste berätta för nån om mitt fail till frulle idag. Och ni är ju nära till hands så här går vi.

Var först väldigt kaffesugen men när jag kokat upp vattnet minns jag att kaffet är slut. MEN hittade till min lycka ett gammalt paket längst in i skåpet. Som var mögligt. Ursäkta men sen när kunde kaffe mögla?! (Och ja, jag ska rensa mina skåp idag).

Fick då köra på bryggkaffe. Var lite osäker på fördelningen när jag bara skulle ha en kopp och det blev ganska svagt men jaja. Fick mitt kaffe tillslut. Hade dock slut på mjölk så det fick bli blaskigt bryggkaffe med vispgrädde.

Sen kokade jag gröt. Sist gjorde jag bara en portion och det blev pyttelite så jag tog dubbel sats idag. Hur kan dubbel sats bli typ fem gånger så mycket?!

Så här sitter jag nu med asmycket gröt och - glömde det igen - ingen mjölk. Har inte blivit tillräckligt desperat för vispgrädde här än dock.

Annars då vad gör ni då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0