16815 steg!


En produktiv och kul dag so far. Har invigt nya dammsugaren, den är så snygg och cool med GRÖN SLADD och den låter typ ingenting!!



Sen har jag tvättat och skurat möbler.. Och innan dess var jag på Ikea med syster och bror och Willys med syster. Shoppelishopp!

Nu sitter jag här med ansiktsmask och ska inviga fotbadet.



Charlie kör också lite skönhets-tema ikväll:



Hon ställer sig där ganska ofta och bara tittar. She's cute and she knows it!

Det var det för idag. Avslutar med att säga att jag är jätteglad för mina nya gardiner som inte är genomskinliga! Äntligen slipper jag undra vad grannarna tänker när jag hetsäter ost på kvällarna.



Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0