Ut i öknen!

Appen funkar fortfarande inte, och de vet inte hur lång tid det kommer ta att fixa. Så inga bilder än. Tur att ni har bra fantasi och kan föreställa er.

Så föreställ er detta.

Igår var jag med på Osmans utflykt till öknen. Hoppade på bussen efter alla andra och gick snabbt till en tom plats i mitten. Tittade inte på någon. När Osman började berätta om omgivningarna (till höger ser ni Akaciaträd, till vänster har vi en beduinby...) knöt jag ihop gardinerna bredvid mig och knappade med telefonen istället.

När vi kom fram till kamelerna hoppade jag av bussen innan han pratat klart och väntade utanför. När han demonstrerade hur man rider på en kamel tittade jag på Sinaifjällen åt det andra hållet.

Det var först när vi kommit fram mot lägret och jag utforskat toaletterna som han var vänlig nog att informera mig om vad han sagt till gruppen. Att jag var en guide som var med för att studera utflykten!!!

De måste ju ha tyckt att jag var helt sämst. Fick sitta med papper och penna och fake-anteckna för att väga upp min tidigare ignorans.

Kommentarer
Postat av: ankpelle

hahahhahahahhhaha åhhh :D:D

fatta försti nte att han va guide innan jag läst klart så trdde du bara totaldissa honom och gick iväg när han prata haha, lite rude liksom ;)

2012-06-21 @ 20:47:53
URL: http://annnelis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0