Svartvitt

Lite tråkigt att lägga upp inlägg utan bilder men so be it. Man kan väl inte kräva så mycket när man har en gratisblogg och 20 läsare om dagen (I know! Sjukt många!).

Stannar nog inte i London förresten, eller har inte bestämt mig helt än men det kostar typ 600 kronor extra (typ samma summa som jag lagt på sushi sista veckan....).

Älskar egyptiernas tidsoptimism också, den är värre än vår. Yes familjen, jag talar om vår. Igår när jag hoppade in i en taxi till exempel så ringer chaufförens telefon (det är btw förbjudet att prata i telefon när man kör bil här men det gör absolut ingen skillnad). Vi har precis börjat köra och jag förstår att det är en kund som ringer. Trots att det tar 5-10 minuter till mig och sedan säkert minst 5-10 minuter till platsen han ska hämta upp kunden på, lovar han ändå:

- No problem, I come in 2 minutes.

I sann egyptisk anda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0