Facebock TV

Det finns en TV kanal här som heter Facebook TV. Den har tre klipp som visas om och om igen efter varandra. Dygnet runt. Eftersom jag inte kan ladda upp varken video eller bild tänkte jag beskriva:

Klipp 1:
Blå ruta med texten Facebock TV inuti. Som FB-loggan fast felstavat.

Klipp 2:
Blå ruta med texten "Don't like" och en pil som klickar på rutan.

Klipp 3 (med upptrappad musik):
Blå ruta med texten "Like", en pil som klickar på den och rutan lägger sig ner.

Jag undrar vad som krävs för att starta en egen TV kanal i det här landet? Sen är det ganska kul att dom snor andra företags loggor, namn och signaturmelodier hela tiden och verkar komma undan med det. I Kairo sist jag var där körde vi förbi en bil lastad med "Google chips".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0