Att bete sig i Arabien

Nu sitter vi i Il Mercato på Costa Coffe. Det finns sjukt mycket gott att välja på, men jag dricker kamomillte. Magen är fortfarande inte redo för choklad. Mitt sällskap däremot passade på att beställa in en smarrig chokladkaka. Och förbjöd mig sen från att smaka.

Men jag är inte bitter!

Synd att man inte kan lägga upp bilder, har nämligen en galet söt liten tekanna framför mig. Och så har jag klänning på mig. Iiihhh känner mig nästan naken när benen är bara, trots att klännigen räcker till knäna. Sjukt hur fort man anpassar sig.

Men lugna, bara lugna. Kommer fortfarande aldrig att flytta hit och så fort jag kommer hem till svensk sommar eller iallafall förhoppnigsvis senare en turkisk sommar, då åker sommarkkänningarna på igen. Och linnena och kjolarna och korta shortsen.

Den nyinköpta korsetten kommer nog dock ligga kvar oanvänd i garderoben i några år till.

Puss och kram, din flaxande gam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0