Wow!

Har försökt ladda upp det sista inlägget i över en vecka, blev helt förvånad när det äntligen gick.

Tänkte ringa hem igår från Skype men kom aldrig till något ställe med tillräckligt hög uppkoppling. Planerar att ringa hem idag iallafall, om jag kan ta mig till ett bra wifi-ställe.

Idag går allting väldigt långsamt. Bad Gabban om hjälp att hitta motivationen igen och då tvingade hon mig att spela fotboll klockan ett. Vilket jag verkligen inte har lust med (även fast jag innerst inne vet att hon har rätt i att det skulle ge mig mer energi).

Så för att undvika fotbollen började jag göra alla de där sakerna jag skjutit upp hela morgonen. Plötsligt känner jag att det är riktigt kul att planera för nästa vecka och analysera gästers kommentarer!

Kanske inte fungerade helt som förväntat, men huvudsaken är att det funkade. Och att jag inte behöver spela fotboll. Det kommer jag göra vecka 10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0