Från sängen

Nu har vi mött våra sena gäster som kom med nattflyget istället för på dagen pga strejk.

Och imorgon blir väldigt intensiv då vi har både sjuklingar och folk på semester för tillfället. Borde sova de timmar jag har till godo men nu är jag helt upp i varv efter ankomsten och vet inte hur jag ska kunna somna.

Nu fick jag en ide. Ska ladda ner en räkna får-app. Det sägs ju att det ska hjälpa att räkna får såhär på småtimmarna. Och det finns ju appar för allt.

Det vekar dessutom som att jag har tillräcklig med mottagning här från sängen för att faktiskt ladda upp inlägget.

Det firar vi med en torkad fisk mitt i öknen.

Godnatt!

Edit: nej. Det fungerade inte att ladda upp. När ni än läser detta är den en annan dag. Hoppas att får-appen funkar bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0