På ferie!

Måste erkänna att det var en underlig känsla/fölelse (fick en kraftig impuls att översätta till norska) när jag sänt iväg det sista lasset norrmän från hotellet.

Kvar stod jag, ensam representant för vårt företag i hela Sharm el Sheikh.

Och just det - jag är arbetslös också.

Hade nog kunnat fortsätta med det här länge till men jag behöver en paus. Och när jag plötsligt känner ett styng av irritation över att höra "Unskyld! När kommer bussen?" från en gäst som mycket väl vet att bussen kommer klockan ett men ändå måste få det bekräftat, då vet jag att jag gjorde rätt val. Och att allt har sin tid.

Nu har semester/ferie, jag och min arab. Vi har hittills spenderat den på aqua park (han är livrädd för vattenrutchbanor) och i nationalparken under vatten, Ras Muhammed, där vi snorklade och bara slappnade av (tillsammans med 35 ryssar vilket var ganska underhållande).

Jag som helt kommit in i turiststämning glömde mitt pass men lyckades omedvetet gå på toa när turistpolisen kom ombord och klarade mig.

Idag ska vi till stranden, packa och städa och inatt åker vi till Kairo och därifrån till Alexandria för att spendera de sista feriedagarna.

Sen gott folk kommer jag hem!


Kommentarer
Postat av: anklllllllllllllll

<3<3<3<3<3

2012-04-29 @ 12:47:29
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0