Nu drar det ihop sig!

En vecka och två dagar kvar till sista norska flyget lyfter för säsongen (passande nog sker detta på min födelsedag!) (blir sjukt gammal, insåg det precis nu).

Nilenkryssningen är inställd. :( först var jag jätteledsen men börjar bli okej nu. Jag kan alltid åka senare. Anledningen är för att vi inte får dela kabin när vi inte har ett registrerat äktenskap (något som först bekräftades inte vara något problem). Tydligen är det inte ens tillåtet för en man och en kvinna att boka två singelrum med incheckning samma dag!

Det är ett sjukt land jag lever i.

Nu är planen att jag bor kvar i lägenheten tills kontraktet går ut sista april och sen kommer jag hem antingen direkt efter eller om vi lyckas hyra en lägenhet i Alexandria två-tre dagar (eftersom vi inte får bo på hotell) (....) så flyger jag därifrån istället och är hemma runt 3 maj som var planen från början.

Bara så ni vet vad som händer liksom.

Men jag längtar jättemycket till att komma hem! <3 vi ses snart korvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0