Likviderar

Det blir lite fel när man försvenskar ordet liquidating. Men okej, jag genomför en ekonomisk redovisning. För det är så mycket lättare att säga...

Och så har jag tappat min, eller nej, FÖRETAGETS iphone i stentrappan utanför lägenheten. Skärmen är HELT sprucken. Jag tror jag får pyttesmå glasflisor i fingrarna när jag skriver och måste erkänna att jag inte ser hela texten.

Fick panik i några sekunder, men jag älskar min egen förmåga att lugna mig själv. Det värsta hade ju redan hänt så varför hetsa upp sig över det? Nu är det bara att göra det bästa av situationen.

Och faktiskt så har jag redan fått ett hett tips om ett ställe i gamla marknaden som kan laga skärmar för 250 pund. Kör direkt dit när jag har likviderat klart.

Lägenheten i Alexandria är näst intill bokad och klar och jag räknar med att beställa flygbiljett hem ikväll.

Här får ni en liten teaser från när jag åt sushi i öknen häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0