Locked up!



Igår blev jag utelåst. Eller jag trodde att jag var det för nyckeln passade inte och jag hade typ 10 andra likadana nycklar i fickan så jag tänkte att den riktiga ramlat ut någonstans under dagen.

Gick till kära mr säkerhetsvakten och bad om hjälp. De hade inga extranycklar så istället klättrade de upp med en stege till min balkong och öppnade min låsta balkongdörr med ett litet tryck.

Problemet var ju att jag inte hade någon extranyckel heller. Efter många om och men, lite engels-arabisk översättning från Hany och ett förslag från fixar-killen att han skulle ha sönder låset och komma med ett nytt imorgon, fick jag den andra säkerhetsvakten att klättra in i min lägenhet och hämta visitkortet till ägaren.

Som körde dit med en extranyckel. Som visade sig inte behövas för jag hade den riktiga nyckeln i min ficka hela tiden.

Känn er viktiga - ni är dom första (och förmodligen enda) jag berättar det för! ;)


Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

HAHAHHAHAHAHH AALLTSÅÅÅÅÅÅ!! Var dom med när du upptäckte det???

2011-10-01 @ 14:37:21
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: majs /din stalker

hahahahahahaahahah!!! åh underbart maistro <3 <3 <3 vet dom om det??

2011-10-01 @ 16:02:18
Postat av: Cissi

Gilla! Åh sånt där är så hemskt. Jag tappade bort mitt passerkort på jobbet. Vilket jag aldrig brukar göra. Trodde att det var stulet och misstankarna blev ännu starkare när de dagen efter gick ut och varnade för att någon stjäl passerkort.



Min skåpnyckel satt tillsammans med passerkortet så jag rinde vakten så kom och klippte upp hänglåset till skåpet. Under tiden han gjorde det berättade jag historien om att det hade blivit stulet. När han fått upp skåpet ligger ju passerkortet på mina arbetsskor längst ner i skåpet. Ja bara men ojsan här var det ju...



Pinsamt.

2011-10-03 @ 14:23:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0