Hej från sandlådan!


Tjenare grappar!

Imorse blev jag hastigt och lustigt inkastad i den Egyptiska tidszoonen. Jag stod nämligen utanför kontoret till byggnaden jag bor i för att få nyckeln till en annan lägenhet. För att göra historien kort.

Det var jag och säkerhetsvakten.

Jag: I need to go to the office.
Vakten: They open 10 o clock.
Jag: It is 10 o clock.
Vakten: Yes.. Swaya swaya. (typ sakta men säkert, chilla)


Vad dum jag var där. Såklart kl 10 inte betyder kl 10. Welcome to Egypt.


Sen har jag shoppat som en gaaalning men vill så gärna ha fint i min lägenhet innan det börjar bli mycket jobb den här gången. Så mycket mysigare att komma hem från jobbet då. Sen har jag träffat min gamla egypt-kompis Hany. Skrev ett sms till honom "hej ya magnon"= hej din galning. Han fattade direkt att det var jag. Träffat en hel del andra gamla Ahmeds och Muhameds också.

Men nu kör jag tillbaka till lägenheten och sover, förhoppningsvis får jag internet där snart!

Puss och kram, är det din vattenkran?


Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

DET ÄR MIN VATTENKRAN!!!!!!!!!!1

2011-09-29 @ 00:23:37
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: majz

hahahaha egyypt och massa ahmeds och mohammedar mysigt :)))))

2011-09-29 @ 01:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0