Its time!

Jag skriver det här eftersom nästan ingen känner till min blogg. Har publicerat ett inlägg på facebook för kanske två år sen, och nu har jag ca tre läsare om dagen, misstänker att iallafall två av dessa är mina familjemedlemmar.



Varje säsong (nästan) har jag sagt att detta blir min sista. Inte för att jag inte tycker om det, utan för att jag saknar min familj och vill inte missa allt som pågår där hemma.



Men det faktum att jag har älskat jobbet och trivts bra samtidigt som jag har fått utvecklats hela tiden, har fått mig att stanna kvar. Och ingen tror väl riktigt på mig längre när jag säger att det här är min sista säsong, inte ens jag själv alla gånger.



Detta är inte offentligt än och jag skriver det här för att jag vet att det bara är vänner och familj som läser. Men jag är för första gången säker på att det här är min sista säsong.



Tycker fortfarande att det är kul och utvecklande men jag känner också att glöden inte är lika stark som den brukade vara. Jag brinner för något annat nu. Och jag längtar verkligen hem.



Så. Med nästan 100% säkerhet - jag kommer hem i vår. Men först ska jag ha en jättebra sista vintersäsong i Sharm el Sheikh och avsluta med stil!


Kommentarer
Postat av: gnegeli

vad roligt vi kommer ha när du kommer hem gneeeeg<3<3<3<3<3<3

2011-10-23 @ 17:16:20
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Cissi

Gilla!

2011-10-25 @ 16:50:00
Postat av: barret

jag saknar dig :)) hoppas du har det fint maistro! tror du har rätt i det du säger, om det känns rätt är det nog rätt :)

2011-10-31 @ 01:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0