Äppelkärlek.



Jag är på riktigt påväg att bli kär i min iphone. Som inte ens är min, hur ska jag kunna lämna tillbaka den när jag åker? :(

Mamma och pappa jag önskar mig bidrag till en egen iphone i julklapp. Det är viktigare än systemkameran.

Har hittat så många nya appar också - en mot mygg till exempel som sänder ut signaler som mygg inte gillar. Tyvärr verkar flugorna älska den signalen. Eller så är dom bara efterblivna, vilket jag sedan länge har misstänkt. Alla ni som någonsin har träffat en egyptisk fluga vet vad jag pratar om.

Sen upptäckte jag den här appen också. Precis nyss hände det. Man kan uppdatera sin blogg via blogg.se's app! Man behöver alltså inte skriva hela sitt blogginlägg (så många tecken man får plats med) i rubrikfältet, kopiera texten och klistra in den i inlägget trots att det egentligen inte går att klistra in nåt där, fortsätta skriva inlägget i rukrikfältet och sen upptäcka att man måste ta bort ett ord mitt i en mening (som man inte kan skriva in igen efteråt) för att kunna klistra in en ny textrad.

I know. Men jag gjorde det för er.
 

Edit! Min kärlek till blogg.se-appen har svalnat. Efter ungefär sjuttioåtta försök börjar jag inse den bittra sanningen. Jag kan inte lägga upp inlägget.

Varför skriver du en edit om du inte ens kan lägga upp inlägget? undrar ni.

Nej det gör ni inte, för ni kan inte läsa det här. Ha!

Kul att man kan underhålla sig själv iallafall mitt i dessa dystra tider.


  Edit två! Klistrar nu in hela inlägget i gamla goa blogg.se-versionen av inlägget. Wish me luck. Och nu förstår ni kanske om jag inte uppdaterar min blogg varje dag.

  Please understand me!

Okej klockan är halv två och jag ska upp halv åtta. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: majs /din stalker

hahahahaha alltså mannen hängde ej med i hela förloppet där... good work though! när kommer du hem nästa gång tror du? saknar dig <3 <3

2011-10-12 @ 23:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0