Vet inte om det är så mycket bättre än Friday's...

Gick till Onion's som ligger nära Friday's och är nu så hungrig att jag börjar bli arg.

Först tog det fem minuter innan jag ens fick menyn. Servitörerna stod lutade mot ingången och pratade med varandra, men tillslut kom en av dom fram till mig och frågade om jag ville ha menyn.

Ja, sa jag, annars skulle jag inte sitta här. Efter ytterligare fem minuter kom menyn och sen tog det fem minuter till efter att jag stängt den innan han kom för att ta min beställning.

Till saken hör att det är BARA jag som sitter här (börjar ana varför). Inne i restaurangen står nu fem servitörer och pratar med varandra medan en lutar sig mot väggen till ingången.

Och när jag äntligen fick beställa la jag för säkerhets skull till att jag var jättehungrig, so please jalla jalla a bit.

Då frågade han vad jag hette, och stannade upp allt han gjorde. Fick upprepa att jag var hungrig två gånger till innan han gick..

Men mitt i detta inlägg kom han tillbaka, med maten! Helt otroligt, det gick snabbare att få mat än meny!

Hungrig tjej checkar ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0