Vad göra?

Har nu sovit ut ordentligt men huvudvärken finns kvar. Funderar lite på vad jag ska göra idag. Det var jättemysigt att sitta på Friday's sist och bara skriva dagbok och dricka kaffe. Men dit vågar man ju inte gå längre!

Skulle gärna gå på massage men orkar inte riktigt boka tid. Och vill helst inte gå till SPA:et på vårt hotell när jag är ledig, kommer helt säkert träffa på både gäster, kollegor och hotellpersonal med frågor och önskemål.

Börjar dock bli hungrig så någonstans får jag ta mig. Kanske till Makani i Naama Bay. Jaja! Vi får väl se vad det blir.

Vissa dagar känner jag mig nästan lite rädd, för att jag tycker jobbet är så kul och jag är lite sugen på att söka till Bodrum i sommar. Men andra dagar längtar jag bara tills det är dags att åka hem.

Idag är en sån dag. Så kanske kan jag ägna dagen åt att planera vad jag ska göra i vår. :)

Solnedgång över Kairo igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0