Pojkar,

Anneli frågade mig idag vad jag önskar mig. Så jag skriver min önskelista här och så får ni maila era till mig, meshi? Jag ska till Kairo två dagar nästa vecka med Liselotte aka Lars, så skriv snart! Där finns nämligen civiliserade butiker.

Min önskelista:

Bidrag till iphone
Bidrag till systemkamera (iphone är viktigare)
Flytta hemifrån saker
Öh..
Spännande böcker (om personlig utveckling, rädda världen och fina platser att besöka)

Äh kommer inte på mer och ärligt talat, hur klyschigt det än låter, är det tillräckligt att få komma hem och träffa er. Så ingen press med julklapparna!

Nu checkar jag ut. Tut tut!


Kommentarer
Postat av: may

hihihi coool bild!!

2011-11-07 @ 14:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0