Ontihuvet

En av guiderna är sjuk. Till saken hör att detta är den enda guiden som var redo att ha Kairo utflykten. Och att utflykten går av stapeln inatt.

Så Kicki hoppar in! Gick hem kl 16 för att vila, hade sån huvudvärk att jag inte kunde fokusera. Och det är faktiskt så mycket smartare, att vila under dagen och sen gå till kontoret och förbereda det sista innan det är dags att åka.

Istället för att planera att sova tidigt, för att istället stanna kvar på kontoret supersent och förbereda och så hinner man bara sova en timme.

Kul att jag kom på det nu, har ju bara kört utflykten typ 30 gånger och gjort på det osmarta sättet!

Har iallafall beställt sushi. Och så fick jag precis sms av min chef, där hon föreslår thai massage eller massage med heta stenar. Precis vad jag behöver!! Tyvärr var SPA:et fullt. Men jag blir helt glad av bara tanken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0