Inomhuspool! Man tackar.

Medan jag och Lars stillsamt åkte segelbåt på Nilen igår fick jag ett oväntat samtal. En granne hade reagerat på att det rann ut vatten från min lägenhet och killarna som jobbar här fick bryta sig in.

Det visade sig att min varmvattenberedare hade exploderat och hela lägenheten var fylld med vatten på golvet. Oturligt nog låg min laptop också på golvet (pappa jag hade en tanke bakom att den låg där, hade lagt den bakom en hylla så man inte skulle kunna se den utifrån).

Eftersom jag kom hem från Kairo halv fyra imorse sov jag på hotellet. Hade kanske varit klokt att göra det inatt med men orkar inte resa mig nu.. Sover iallafall på soffan för elektriciteten har slagits ut också och jag kan inte se om mina sängkläder är okej att sova i, de hänger nu på tork på balkongen.

Har ungefär femton mygg surrandes runt huvet nu men är väldigt glad för att min externa hårddisk låg i en låda och att jag har allt från datorn sparat där (tack för tipset pappa!). Det är ju också trevligt att ha fått tvätta rent golvet ordentligt.

Tycker att de kunde ha tagit ut kackerlackan från badrummet dock, när de ändå höll på.

Nej nu ska jag sova. Batteriet är snart slut och inatt blir det ingen laddning så jag får nog överleva utan angry birds den här gången.

Kairo var jättebra iallafall, kan berätta mer sen! Sov gott!


Kommentarer
Postat av: majs /din stalkers

gillar din positiva syn! härligt mannen :D

2011-11-19 @ 18:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0