Idag

Åh äntligen hemma. Det var jätteskönt att gå till jobbet imorse och all energi kom tillbaka när jag träffade mitt härliga team och vi fick nya glada bleka gäster.

Men så var jag tvungen att köra iväg för att fixa lite saker och hamnade på kontoret i Hadaba med Gabban och Elin. Utanför kontoret var det galen trafik. På en gata som borde vara enkelriktad och enkelfilig hade de trängt in tre filer i alla riktningar.

Väl på kontoret försökte jag få tag på utflykts-nissen men det var hans kompis Muhamed som svarade i telefonen.

- Hej, is this Amr?
- No this is Muhamed.
- Aha do you know where Amr is?
- Well he is in the bathroom...
- Oh okej.. So I call back in 5 minutes.
- Or 10 minutes.. He use to take some more time..
- Eh okej.. Thanks for info..

En minut senare rullade Amr in på kontoret. Han hade inte alls gått på toa. Kul att hans kompis säger till folk att han är och bajsar när han i själva verket går runt och gör sitt jobb.


Kommentarer
Postat av: may

hahahahaahaha trevlig vän!

2011-11-08 @ 20:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0