Godmorgon (sabah el foul)

Gääääsp!

Jag tror att det för tillfället ligger sju döda kackerlackor utspridda i min lägenhet. Har liksom tröttnat på att dammsuga upp dom, väntar tills jag har min lediga dag och kan storstäda.

Kommer hem till jul iallafall!! Fick veta det igår, min första jul hemma sen jag åkte ut! Har missat fyra stycken. Men nu ska vi ta igen! Det är också första gången jag åker hem på semester. Innan har jag rest runt eller stannat där jag varit.

Nej nu är det dags att åka, stor ankomstdag igen. Hepp hepp!


Kommentarer
Postat av: gladeli

YEEEY!!!!!!!!!!!!!!! Vilket datum=??????? :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:

2011-11-03 @ 19:18:10
URL: http://resandeplattfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0