Blir mörk!

Sitter för första gången i mitt liv hos en egyptisk frisör. Vågar gå hit eftersom frisörskorna är ryssar, inte egyptier. Och min bild av ryssar blev faktiskt genast lite bättre när jag kom in här.

Det behövdes, efter den ryska man som tog av våra gästers välkomstdrinkar i torsdags. Jag sa flera gånger att han inte fick, var också väldigt tydlig med att de var utan alkohol, men det stoppade honom inte från att sno. Det är ju inte så att han har all inclusive och kan gå till vilken bar som helst och hämta sin egen drink. Det vore ju alldeles för jobbigt.

Oj nu blev bilden sådär negativ igen, ska nog försöka vara lite mer närvarande här i salongen så jag börjar gilla ryssar igen.

Har färg i håret och i ögonbrynen. Vi får väl se hur det här slutar.

Vill inte vara för obvious när jag tar kort på mig själv såhär offentligt. Folk kan ju få för sig att man är från Ryssland.


Kommentarer
Postat av: majs /din stalkers

visa ene fter bild :D:D

2011-11-19 @ 18:13:56
Postat av: anele

hahhahah alltså ryssen!!

2011-11-20 @ 20:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0