Näst sista.

.
På min näst sista utflykt till Los Haitises nationalpark idag gick båtens motor sönder påväg till Bacardi-ön. Vi kom ju fram, men det gick inte att gasa så mycket. Hursomhelst hade vi ingen brådska så ingen större skada skedd. Jag berättade om sjökorna som Columbus trodde var sjöjunfrur (fast dom är skitfula) och så serverade vi lite mer rom och cola, så var alla nöjda. Sen hjälper det ju alltid att solen skiner också!
.
Idag har jag btw tränat för första gången på mer än en månad, hurra! Min livsfilosofi (en del av den iallafall) är att om man nu ändå ska bli tjock kan man ju lika gärna njuta av det. Så jag har ätit så många muffinsar jag velat och njutit av varenda en. Men för några dagar sen minskade sötsuget och nu var jag som sagt på gymmet. Well, då får jag väl bli en liten smalis istället!
.
Jaha, vad har ni själva för er, varför är ni så tysta?
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

heeeeeeej kickikorv!!!!! när du kommer hem kan du satsa på att bli en tjockis igen med mig:D:D

2011-03-06 @ 12:31:05
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0