MÖP MÖP!

.
ÅÅÅH har börjat längta så mycket till i sommar! AAAAAAAH! Har mailat min chef och bombarderat honom med frågor, ska snart skriva välkomstmail till guiderna och har börjat läsa igenom all information jag fått lite mer nogrant. Kan tyvärr inte skriva de roliga delarna ur informationen här, men ni hade nog skrattat om jag gjort det. Så ni kan ju låtsas att ni vet vad som är så roligt och skratta ändå bara för att.
.
Bara för att ett gott skratt förlänger livet!!
.
Håller för övrigt på att bli lite galen tror jag, sitter på kontoret med Anneli och håller på att kissa på mig. En kollega jag jobbade med på Gran Canaria för tre år sen kommer hit ikväll eller imorgon, känns lite overkligt men börjar förstå nu att han faktiskt tänker komma på riktigt. Har snällt informerat honom om att vi kan umgås i två dagar, sen kommer mina päron så då får han underhålla sig själv, men det verkar han va bra på.
.
Kul iallafall att det händer lite saker! Kiss kiss kiss i byxan, nu är det nog snart dags att resa på sig. Men jag skjuter nog upp det en stund till, det är nämligen så långt till toaletten härifrån. Typ 20 meter.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0