I'm not the one you needed.

.

I love you, goodbye.

.
Har precis (eller ja, för 40 minuter sen ungefär) beställt pizza för 750 pesos. 350 av dessa är priset på pizzan, de andra 400 pesosarna (pesorna?) är för motoconchon (moppen) som ska köra dom hit. Damn, dom hade ingen homedelivery tydligen men vad gör man när man är fast mitt ute i djungeln och inte orkar be någon om skjuts.
.
750 pesos låter dessutom mycket mer än det egentligen är, priset är ca 150 svenska kronor vilket en pizza med dryck säkert kostar i Sverige. Skulle inte förvåna mig iallafall.
.
Men nu börjar jag ju bli lite smått orolig att han kört fel. Eller att jag missade någon viktig information vid beställningen eftersom Angelica bara kunde spanska. För vart håller pizzan hus???
.
.
Ehh. Kom precis på att han kanske inte får komma in. Har ju inte berättat för vakterna att jag beställt pizza. JAJA får väl röra på fläsket lite och undersöka saken!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0