Det här med ansiktsminne.

.
Idag kom en dominikansk tjej fram till mig och såg jätteglad ut. Vi hälsade med att kindpussas och hon frågade när jag kommit hit. I november svarade jag, och hon såg förvånad ut över att vi inte setts innan. Så frågade hon vart jag bodde och när jag svarade Samaná nickade hon som att hon förstod. Jag bodde ju i Las Terrenas i vintras. Vi småpratade lite och sen vinkade vi glatt hejdå när hon gick vidare.
.
Hela tiden undrade jag vem hon var. Jag kände inte ens igen människan! Åh dios mio, är det nu jag kommer bli senil?
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Hahahaha ja, I think it's about now ;)

2011-03-09 @ 11:16:13
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0