Mi llave no funciona. :(


Igår kväll när vi kom tillbaka till Djungelhotellet efter att ha kört runt halva landet och planerat en ny utflykt, hände det som bara händer i våra värsta mardrömmar.

Nycklarna till rummen fungerade inte.

Här bör återigen poängteras att vi bor på ett Djungelhotell med betoning på djungel som faktiskt egentligen är stängt. Vilket innebär inga restauranger, inga barer - ingen reception. Inga nya nycklar. Klockan var runt tio på kvällen, vi hade varit igång sen klockan sju på morgonen och var lite slitna.

Men som tur var, hade vakterna vid porten en extranyckel och kunde släppa in oss. Vi kan fortfarande inte komma in på egen hand men får förhoppningsvis nya nycklar idag. Av någon någonstans.

Så imorse hade jag bestämt mig för att simma igen! Det blev faktiskt 16 längder, helt otroligt. Men jag hade helt glömt bort vår nyckel-incident från igår kväll så när jag slog igen dörren endast iklädd bikini och handduk kände jag att shit, just det ja. Hur ska jag komma in igen?

Det löste sig den här gången också, en annan vakt fanns till förfogande och kunde släppa in mig. Försökte gå så snabbt som möjligt framför honom eftersom jag inte orkat rakat benen i tron om att ingen ändå skulle se mig. Undrar hur många gånger jag blivit utelåst (och innelåst) nu totalt.


Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

HAHAHHAHAHHAHA men jag vet inte hur man får bort lösenorden, det är aldrig så när jag skriver och bara nån enstaka gång för russel, jag tror det är för att du är utomlands så come back home isåfall höhö! :D

2011-01-24 @ 21:36:54
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: Anonym

gooood maistro!! :D

2011-01-25 @ 09:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0