Into the wild!


Är halvledig idag och Anneli är helt ledig, vi har planerat at hit the pool! Rätt coolt att vi har vårt egna hotell (delar med typ 5 andra guider) med ca 150 tomma rum, egen strand, egen pool och en stor bred lobby med högt tak som står öppen bara för oss. Det känns faktiskt kungligt.

Men Anneli var väldigt tydlig med att ingenting händer före kl 10 idag och jag höll ivrigt med igår kväll, trött som ett får, men nu när jag varit vaken sedan kl 07.30 börjar det sprattla lite i benen.

Jag sitter på min säng nu, en bred kingsize-bed med höga pelare i varje hörn av mahognyträ. Och till höger finns balkongen, hela hotellet är byggt i viktoriansk arkitektur så balkongen är vit med små detaljer utsnirade här och där och jag har full havsutsikt, eller rättare sagt full utsikt över Samanábukten. Knölvalarna som kommer hit varje år har redan setts av både gäster och lokalbefolkning så snart kommer vi helt säkert att kunna se dem direkt från balkongen.

Så det här är ju inte helt fel! Och - jag har äntligen packat upp. :)

Mamma, pappa  (och Tomas): när ni kommer får ni bo både här och på ert inbokade hotell om ni vill. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0