Im not, not sure, not to sure how it feels.


Har köpt Spotify premium och lyssnar på Silverchair - Miss you love. Länge sen!

Älskar min balkong och min säng. Älskar hela hotellet vi bor på nu, så lungt och tyst. Imorse gick jag upp kl 7 och simmade tio längder i poolen. Ingen var där och det enda som hördes var vågorna som slog in mot stranden nedanför och mina egna andetag.

Eller flämtningar ska man kanske säga. Tio längder var tuffare än jag trodde! Och fattar ni att jag först tänkte simma 100. Snacka om att överbeskatta sin egen vältränighet. Men så tänkte jag att okej 100 är nog lite väl mycket, jag börjar med 50. Och innan jag kom ner till poolen sänkte jag till 25. En bra mjukstart tänkte jag.

Så kom jag upp där ur poolen efter tio längder och kunde inte andas normalt förrän jag var tillbaka på rummet igen.

Hujedamig! Men snart så. Några morgnar till sen sitter de där 100 längderna som smort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHHAHAHAHHAHAHA åh, vad härligt :):):):))

2011-01-18 @ 00:36:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0