HMPF.


Idag känner jag mig diskriminerad. På riktigt alltså! När jag ska kommentera i min systers blogg (annnelis.blogg.se, kommer inte ihåg hur man länkar hehe) så måste jag ju skriva in ett lösenord. Och då är det som vanligt bokstäver i ett fält som man ska skriva av. Anledningen är ju för att datorerna inte kan läsa texten, så det är för att försäkra sig om att det är en människa som sitter där och skriver och inte ett virus. Om jag fattat det hela rätt alltså.

Så det kan ju faktiskt stå precis vad som helst, det kan stå "KORV" jättetydligt och poängen blir ändå detsamma. Men när jag ska kommentera får jag helt omöjliga lösenord!! "C,24 OsceW8is" är inget som skulle förvåna mig i denna ruta till exempel. Och inte nog med att skriva jättekonstiga lösenord i olika färger med bokstäver som sitter ihop och är nästan omöjliga att urskilja från varandra, så har den mage att va kaxig också!

När jag skriver fel kommer det upp en ny omöjlig text och under rutan står det: Var god skriv rätt ord nästa gång.

Mummel mummel grrrrrrr. Så Siss, mina inlägg har mycket möda bakom sig! Njut av dom!

Och påminn alla där hemma om att jag har världens craving för hemlagade köttbullar, stuvade makaroner och lingonsylt och har haft det i flera veckors tid. Vill äta det varje dag under de tre veckorna jag är hemma!!

Tack det var allt, nu ska jag kolla film och sova. ♥


Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

hahahahahahhahahahahahha <3 ber om ursäkt för min blogg, vet inte hur jag ska få den att shape up :'( men russel sa att han måste skriva in lösenord när han skriver från mobilen, alltså när han har trådlöst nätverk, kan det stämma? TACK för att du kommenterar änbdå iallafall, blir jätteglad :)::):):) <3

2011-01-25 @ 11:44:43
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0