Everyone's got some place they have to be.


And everybody hurts a little less then what they say.

This much is true - Amy McDonald


ÅNEJ! Nu fick jag värsta cravingen efter McDonalds, varför heter hon så i efternamn!? Det godaste jag ätit sen jag kom var en QP Cheese & Co på Burger King i Santo Domingo. ♥

Det är inte sant egentligen för jag har ätit så mycket annat gott också, söthummer, jätteräkor, kyckling i jordnötssås, massa olika sorters ostar och allt annat som finns på Cayacoas buffébord. Men eftersom vi förätit oss på buffén där mår jag numera på riktigt illa när någon föreslår att vi ska åka till Cayacoa och äta lunch.

Idag köpte jag till exempel en enkel grön sallad för att slippa åka upp och äta på hotellet. De har så sjukt god mat och det finns massor att välja mellan, men efter två månader är det inte lika kul längre. Men dont worry mamma och pappa, jag avvänjer mig nu så när ni kommer är jag säkert sugen på den igen!

Men jag skulle på riktigt betala sjukligt mycket pengar för en cheeseburgare från McDonalds just nu.



Och jag fattar inte hur jag kan göra såhär mot mig själv!!! Varför googlar jag bilder på allt jag vill ha och vet att jag inte kan få? Skulle på riktigt betala tusen svenska kronor för att få äta mig mätt på McDonalds ikväll.

Homedelivery? Någon?


Kommentarer
Postat av: Lena

QP från BK?

2011-01-25 @ 09:38:14
Postat av: majs hungrig i skolan

åååååååååååååååhhhh vad gott!! :(

2011-01-25 @ 09:40:16
Postat av: Anonym

åhhhh nu vill jag också ha btw!!!



Awake my soul - mumford and sons eller nåt tror jag dom heter men inte säker :o börjar med how fickle my heart and how woozy me eyes typ, så vet du att du hittat rätt :P

2011-01-25 @ 15:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0