VEM KAN

.
Stoppa mig när jag bara rullar fram.

.
Idag gjorde jag som jag alltid har gjort de senaste veckorna. Vid varenda måltid, tre gånger om dagen. Tar först en liten portion, äter upp utan problem och tänker mmm.. gott. Jaha så går jag och tar en portion till. Hmmm.. Inte lika gott.
.
Tillslut när jag ändå pressat i mig allt och är så mätt att jag på riktigt tycker det är jobbigt att andas, så går jag och hämtar efterrätt. Och sen är jag så mätt och uppsvälld att det är svårt att resa sig ur stolen.
.
Varenda dag. Tre gånger om dagen. Kanske borde ha en gul keps på mig eller nåt så att ni vet vem ni ska gå fram till på flygplatsen om två veckor mami och papi. Nu är ju mina kollegor killar och min chef 20 år äldre än mig, så jag hoppas att ni inte tar fel och tror att nån av dom är jag. Men ha bara i åtanke att det är 30 chokladbollar 20 muffins kvar tills ni kommer.
.
Plus mat.
.
.
Its me mamma och pappa! I promise!
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

"Nu är ju mina kollegor killar och min chef 20 år äldre än mig, så jag hoppas att ni inte tar fel och tror att nån av dom är jag."



hihiihhiihihi <3

2011-02-24 @ 13:57:23
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0