Vamos a sentir la misma sed.

.
Idag på spanskalektionen föreslog vår lärare att han kunde bjuda in TV3 på vår avslutning om tre veckor. JA ropade jag, medan Anneli blev lite vit i ansiktet bredvid. Trodde ju inte att han menade allvar. När vi sedan åt middag försökte jag lugna henne och menade att TV3 måste väl ändå ha viktigare saker att filma än två européer som försöker prata spanska. Det måste väl hända något större än så att visa i TV.
.
Sen tänkte jag efter och vi tittade på varandra under tystnad. Och fackalainen, jag insåg precis då att han faktiskt menade allvar. Vi kommer visas i dominikansk teve om tre veckor. Shitalainen på riktigt nu.
.
.

Kommentarer
Postat av: majz

hahahahahaahhaah <3

2011-02-27 @ 13:15:18
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: annnelis.blogg.se

hahahahahahhahahhahahahahhahahah :D

2011-02-27 @ 19:19:36
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0