Te extraño más de nunca.

.
Jamen tu sabes. Nu har vi äntligen bokat bord på en av hotellets a la carte restauranger och ätit italienskt i en lugnare miljö. Vi var alla trötta efter en lång arbetsdag och flippade ur totalt. När oscar pratade svengelska och sa att "i wish i was nermare that room" och Anneli berättade att hennes efternamn betyder skägg på finska, bestämde vi oss för att gå därifrån.
.
Sen fortsatte vi att sitta och prata på Annelis balkong men hon var livrädd för att få in mygg i sovrummet och blev helt hysterisk när dörren var öppen mer än 5 sekunder åt gången. Vi hade jättekul men tyvärr visade det sig alltför snart att hela hotellkedjans ägare bodde ovanför oss och försökte sova. Så ja. Partykiller kan man ju kalla honom.
.
Nu är vi alla tillbaka på våra rum iallafall och ska försöka falla in i en sömn snarast. Vågorna slår in mot stranden utanför och min spotify chill-lista spelar i bakgrunden. Kommer nog sova ganska gott.
.
Sov gott ni med era små frön, vi ses snart!!! ♥
.
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

åh, jag vill också somna till det <3



och hihhihih kan tänka mig att ni hade jättekul, jag tyckte det var kul bara att läsa :D

2011-02-26 @ 12:15:21
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0