Por que es el cielo azul?

.
IIIIIIH! Vi har fått lite uppgifter av vår spanskalärare.
.
Till att börja med har vi vår avslutning på kursen den 19 mars och då ska vi stå och berätta på spanska för en massa strangers hur vi har upplevt skolan. ÖHHH. Och som om inte det vore nog, ska vi dessutom svara på en massa frågor. Tror att det var totalt sex olika frågor och två av dom löd: varför är himlen blå? och varför är havet vått? och just ja, en till minns jag nu: varför blir handduken torr?
.
Liksom HALLÅ jag kan inte ens svara på detta på svenska, och så ska vi kunna det på spanska? Ibland undrar man ju vad man håller på med egentligen. Que pasa en mi cabesa liksom.
.
.
Om jag ser såhär söt ut kanske dom inte hör när jag säger fel?
.
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Go for it! Måla dig själv grön och skaffa en antenn, you can do it!!!!!!

2011-02-23 @ 17:20:53
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0