Piller löser alla problem!

.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
.
Det är sant. Iallafall det pillret jag precis köpte. Hoppas jag, allting hänger på det imorgon. Om det inte fungerar kommer dagen att bli ganska jobbig.
.
Tog med mig 300 pesos in på apoteket och bad om tabletten. 5 pesos kostade den, kände mig helt rik med mina tre hundralappar. Och så fick jag min lilla vita tablett och skuttade ut med ett léende på läpparna.
.
Extacy!!! Äntligen ska jag testa!
.
.
.
Haha nej, så roligt ska vi inte ha det. Jag köpte ett litet sjösjukepiller för imorgon ska vi nämligen på valsafari. Det finns ju runt 3000 knölvalar nu i Samanábukten och vi har fortfarande inte sett en enda från balkongen, så nu är det dags. Det går inte att undvika längre. Vi ska ut på havet.
.
Hjälp.
.
Vi gjorde det förra året också och jag såg inte en enda val. Dom var där, men jag var inte det. Jag låg på golvet på toaletten och tror på riktigt att jag var grön i ansiktet. Hujedamig, det var inte värt pengarna!! (driiiiver, betalade inget såklart) :P
.
Så ja, jag har laddat upp för morgondagen med tablett mot sjösjuka och mp3 med laddade batterier. Musik hjälper när man mår illa. Iallafall för mig. Och så har jag varnat alla och sagt att om jag sitter och gungar fram och tillbaka med hörlurarna i öronen - PRATA INTE MED MIG!
.
Äh, det kommer gå jättebra. För övrigt har jag inte hört nåt mer från Barret sen andra mellanlandningen, please uppdatera mig? Och TACK för pengarna, jag har messat henne nu. Vad är klockan i Bangladesh, den måste ju vara helt åt andra hållet från där jag är? Och pappa mår du bra? Anneli skrev om krocken men också att du mår helt bra, men vill bara dubbelkolla. Mår du bra???????
.
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

Hahahha åh, dina piller kommer göra susen, don't you worry!!!! :) försök att inte fokusera på det :D



pappa mår som en bra gnu och hans cykel med nu, han kansek fick blåmärke på sin rooompaah men annars så!



Och majan är framme, hon var en trött galen gnu men mår bra hon med!! :)

2011-02-04 @ 11:16:50
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0