Mitt liv efter sommaren -11!

.
Tänkte börja med en roadtrip i Turkiet, besöka nya platser vid Medelhavskusten såsom Kas och Kemer, eventuellt ta mig längre österut (målet är Ararat-berget och Vansjön) för att sedan spendera lite tid vid nordkusten och bada i Svarta havet. Ha några dagar i Istanbul också innan jag reser vidare till mina favoritstäder längs med Egeiska kusten och hälsar på alla Mehmets och Mahmuts.
.
.
Sen vill jag hem och fika utomhus innan det blir för kallt.
.
.
Och det bästa av allt - fira jul med familjen. Efter att ha varit borta i ... vad blir det? Tre jular? :( Nej shitalainen, det är ju fyra.
.

.
Sen får vi se vart ödet bär! En idé är ju att studera i Istanbul. En liten kurs bara, kanske turkiska.
.
.
Och så skulle det ju faktiskt inte skada att tjäna lite pengar för en gångs skull. Jag och Jonte (Johanna) har funderat på att starta en blogg ihop, den skulle bli helt galen och där är jag helt säker på att vi skulle bli rika som troll!
.
.
Men så någonstans här ska jag också försöka starta eget och komma på ett sätt att rädda världen.
.
Nåja. Jag har ju målat mina tånaglar vita iallafall. Och det är alltid en början.
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: annnelis.blogg.se

good for you att du målat naglarna!! och låter som en bra plan :D

2011-02-14 @ 17:14:44
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0