Målad!

.
Vi hälsade på vår söta läkare på kliniken idag (som vi blivit bra kompis med efter att ha besökt henne hundra gånger, senast igår med två gäster). Hon berättade då att hon är jätteduktig på att måla ögonskugga så vi gick med henne upp på rummet (hon bor ovanpå kliniken och jobbar ibland dygnet runt). Där hade hon sin lilla necissär med smink och jag tänkte att varför inte, klart hon kan måla lite ögonskugga på mig.
.
Det visade sig att det inte bara var ögonskugga hon ville måla på. Jag kom ut därifrån som en ny person och kände mig som om jag skulle på fest. Och nu sitter jag här på kontoret med otvättat hår, jeansshorts och flipflops. Med rouge, blå ögonskugga, kajal och mascara. Och en del foundation.
.
Och undrar varför folk kollar så konstigt på mig.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0