KOKO!

.
Haha, nu när jag skrev rubriken kom jag att tänka på mitt namn. Eller ja mitt smeknamn. Det betyder så konstiga saker överallt! Inte undra på att folk tittar konstigt när jag presenterar mig som Kicki.
.
I Frankrike är Kicki ett apnamn.
.
I Bosnien betyder Kickiricki jordnötter.
.
I Turkiet kallar man småtjejer som fnittrar för Kicki.
.
Här i Dominikanska Republiken är Kicki namnet på en kycklingkrydda.
.
Någonstans var det vanligt att döpa sina hundar till Kicki.
.
Det finns fler innebörder, it never ends alltså. Men det här är väl tillräckligt för nu. I think you got the pik.
.
Vi skickade precis ut ett trevligt sms till alla våra gäster där vi berättade om hur Columbus kom hit för att han missbedömde jordens storlek. Fick ett sms tillbaka från en gäst: Jag är skittrött på Columbus, lämna hans fotspår hemma och kom och festa med oss istället.
.
Well. I cant blame them.
.

Kommentarer
Postat av: manneli

HAHAHHAHAHAHAHHAHAH "småtjejer som fnittrar" :'D :'D :'D LOVELY! Och apnamn hahahahahaha, åhhhh! Du måste nog döpa om dig till Benji på heltid mate :)



TACK FÖR ATT DU RÖSTADE, bra kicki!! <3

2011-02-19 @ 12:57:20
URL: http://annnelis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0