.
Glad alla hjärtans dag allihopa! Eller som man säger på spanska - Feliz dia de San Valentino! Jag googlade det på turkiska också och översättningen löd: Happy Valentines day! Well. Det lät inte sådär jätteturkiskt men okej. Google translate har aldrig fel.
.
Mamma och pappa kan ni snälla köpa med lite lösgodis till mig när ni kommer? :) Hehe. Känner att när jag ändå börjat tjocka till mig kan jag ju lika gärna njuta av allt det goda på en gång. Innan jag börjar mitt hälsosamma liv igen liksom.
.
.
Den där bilden på tjejen som snurrar verkar faktiskt funka! Tack för era kommentarer! På riktigt alltså, jag kan inte ens försöka få henne att snurra åt höger som den gör för er. Och Ankis, som får henne att snurra åt båda hållen, det är ju bara hur coolt som helst!
.
Men nej matte är väl inte min starkaste sida kanske.
.
Nu ska jag ta bilen in till Samaná igen och ha eftermiddagsservice. Har inga geléhjärtan att bjuda på men vi har beställt 10 kilo godis från huvudkontoret med vår logo på, så det blir kanske lite godisregn i lobbyn. Dagen till ära. Sen ska jag tillbaka till djungeln och äta nudlar. Och växa så att det knakar.
.
Och just det - Anneli kanske ska köpa land och så småningom hus här! Vilket innebär att jag faktiskt kanske kommer tillbaka hit igen för att hälsa på. Vilket i sin tur innebär att jag kanske kommer ha användning för min spanska. Som leder till slutsatsen att shit. Kanske borde börja plugga lite nu.
.
Para mi familla:
.

.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0