Dessa araber!

.
Jag har på riktigt 28 vänförfrågningar på facebook. Dom heter Abdullah, Mehmet och Ahmed allihop och jag har ingen aning om ifall jag känner dom eller inte. Därför har jag bara låtit dom ligga och listan växer och växer.
.
Men så idag kom en ny vänförfrågning in från en svensk som heter Johan. Vem är detta liksom? Mailade och frågade om vi kände varandra och då svarade han nej och hur är läget. Han har nästan 900 vänner.
.
Känner sådär rent spontant att jag kommer avböja hans vänskapsförfrågning. Sorry Johan. Och alla Ahmedar där ute, hang in there. Snart kanske jag kommer på vilka ni är.
.
.

Kommentarer
Postat av: majs

haahha aw <3 i will hand on! skojs. my name is not ahmed.

2011-02-25 @ 18:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0