Bangladesh!


Lilla barret åker till Bangladesh imorgon, hujedamig!

Men hon kommer få det jättebra där tror jag och uppleva massor av spännande saker. Det är verkligen kul att dom får möjlighet att göra en sån resa. Har googlat lite bilder från landet, vissa är jättefina och andra är ehh.. lite creepy.

Det här är ju verkligen jättevackert. Tror att det är i en av nationalparkerna.

Det här är ju verkligen jättevackert. Tror att det är i en av nationalparkerna. Åk dit!!



Titta, båtuppvisning! Eller.. Slåss dom om fisken? Kanske bäst att undvika för säkerhetsskull.



Jättefin bro, gå på den!! Men akta dig för bilar och gå inte ensam.



Åh titta, det är ju jättevackert. Men bada inte där. Det kan finnas krokodiler. Tror jag.



Barret... PRATA INTE MED HONOM!!!!!!



ÅH VAD FINT!! tänkte jag. Tills jag såg att det var.. ehh.. översvämmade hus.



Nå men liten.. Åk inte kastrull i vattnet!!



Men ovarall ser det ju jättevackert ut. Undvik översvämningarna och bada i vattenfallen.



Imorgon är du här mannen!!!! Ta hand om dig!!!!


♥ ♥ ♥

Vi ses snart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHA <3<3 jag ska se till att hon läser innan hon åker!

2011-02-01 @ 18:05:54
Postat av: majsssss

aaaaaaaaaaaaw vilket fint bildspel!! <3 <3 <3 <3 <3 tack maistro!! :D :D D:D:D belv dock lite förvirrad av bergen :O jag har lärt mig att bangaldesh är typ heeelt platt! men ska undersöka saken ;) TAACCKK <3 (ska inte prata med mannen) (kan dock inte lova något angående kastrullen.. såg jeeetemysigt ut! hihi)

2011-02-01 @ 22:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0