Världens bästa jul

Igår hade allt.

Vi började med att leta julklappar i rummet märkta "god jul önskar tomten", precis som det alltid varit. Sen körde jag och bror iväg på morgonkvisten i hans nya bil för att hämta upp morfar och leverera honom till vår stuga.

Jag var ju tvungen att äta julmidfag för 4 jular så magen är fortfarande full nu när jag vaknat upp dagen efter, och det var helt värt vartenda magljud som ljöd i kyrkan under midnattsmässan.

Granfoten var helt täckt av julklappar, jag älskar att vi håller på traditionerna. Bror och jag var tomte, vi skulle föreställa en tjockis-tomte men såg mest bara creepy ut. Vi delade ut några klappar iallafall och sen fortsattevi utan tomtedräkt med att läsa upp alla julklappsrim. Som kom i ett stim, utan nåt lim. Simsallabim!

Innan dess tittade vi ju på Kalle Anka och åt knäck och hemmagjorda marsipanfigurer. Jag är faktiskt imponerad över vilka coola figurer vi gjorde, vi har verkligen en (väl dold) talang här.

Sen spelade vi "ryktet går" som syster fick i julklapp och det måate va det roligaste spelet nånsin!!

Kan inte ladda upp alla bilder samtidigt så det får bli ett par (eller en) noga utvald(a). Att kissa på sig av skratt hör våra jular till.

God jul på er alla där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0