Santa Luciiiia!

Igår hade vi luciatåg på hotellet. Var lite nervös innan måste jag erkänna för jag trodde inte att det skulle låta bra någonstans, men så tänkte jag att äh, vi ser ju snygga ut iallafall och det är kul.

Men så närmade jag mig kontoret en timme innan vi skulle börja, och möts av LJUVA stämmor från teamet när dom övar! Okej inte ljuva kanske men jämfört med vad jag hade föreställt mig så jo.

Stjärngossarna sjöng till och med solo i Staffan var en stallerdräng och ibland sångerna som ljöd i restaurangerna och lobbyn fanns Santa Lucia med svenska, danska och finska verser och Bjällerklang på norska.

Kul när man upptäcker att man förstår den danska versionen av Santa Lucia bättre än den svenska.

Fick en kram vid frukosten av en gäst idag som tyckte att vi var jätteduktiga och jag måste nog säga, att vi var det bästa luciatåget jag sett hittills.


Kommentarer
Postat av: ankelie

vad roliga ni är, vilken bra grej!! :D jag skulle bli játteglad ifall nàgra komj och hade luciatàg när jag var pà semester :D:D:D snela guider!

2011-12-18 @ 20:55:30
URL: http://annnelis.blogg.se/
Postat av: majs /din stalkers

ååh va gulliga ni är :D :D :D <4

2011-12-18 @ 21:36:24
Postat av: majs /din stalkers

ååh va gulliga ni är :D :D :D <4

2011-12-18 @ 21:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0